-
-
- Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις[Ν. 4547/18_(ΦΕΚ 102/τ.Α’/12.06.2018)]
- Τροποποιήσεις του Ν.4547/2018 (Ν.4653/2020)
- Κύρωση του κώδικα_κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων ΝΠΔΔ [3528/2007 (ΦΕΚ 26/τ.Α’/09.02.2007)]
- Πειθαρχικό Δίκαιο Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου_[4057/2012(ΦΕΚ 54/τ.Α΄/14.03.2012)]
- ΦΕΚ 161/Α΄/16.10.2019 (άρθ. 41) _Επιλογή σημαιοφόρων στα Δημοτικά Σχολεία
- Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις [Ν.4653/2020]
- Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημιακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα ΤΕΙ Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας …….και άλλες διατάξεις [Ν. 4589/2019]
- Τροποποιήσεις του Ν. 4589/2019 (Ν.4653/2020)
- Ρύθμιση Θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας……και άλλες διατάξεις(Ν.4452/2017)
- Τροποποιήσεις του Ν.4452/2017 (Ν.4653/2020)
- ΦΕΚ 111 /Α/12.06.2020 Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις
- ΦΕΚ Β /491/_21_ΥΑ 13423_ΓΔ4_4_2_21_Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας των σχολικών μονάδων
- N. 4692 ΦΕK 111/A/12.06.2020
- N. 4692- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
- 4692_ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΔ 79
- ΝΟΜΟΣ 4692 _ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 3699
- ΝΟΜΟΣ 4692 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ 4547
-
- ΦΕΚ 141/Α’/21.07.2022 – Ν. 4957
- ΝΟΜΟΣ 4807/2021 – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΥΠΑΙΘ
- ΝΟΜΟΣ 4808/2021
- Ν4823_21 ΦΕΚ/136Α
- ΦΕΚ/ Β 3567/ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- ΦΕΚ 3311/Β /2021 ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
- ΦΕΚ Β 4188_ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ
- ΦΕΚ Β 4189_2021_ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
- ΦΕΚ 2171/Φ/07.06.2019 ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΜΕΑΕ
- ΦΕΚ 4706 Β 2021 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΦΕΚ 4038 ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΠΕ 25
- ΦΕΚ Β 4509/Β/22_ΜΕΝΤΟΡΕΣ_ΟΜΙΛΟΙ_ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ
- ΦΕΚ Β 4695_22_ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
- ΝΟΜΟΣ 5043/2023/ A 91_13 04 2023
- ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΩΥΗΕ465ΧΘ7-6Γ3 -ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2, ΦΕΚ 4217/Β/2018
- ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ: ΦΕΚ 2888_ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
-
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το προσωπικό που υπηρετεί στις σχολικές δομές της ειδικής αγωγής, οφείλει να:
- Ενεργεί στο πλαίσιο των παγκόσμιων διακηρύξεων των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ) και σύμφωνα με τις δεοντολογικές αρχές της επιστημονικής και επαγγελματικής του ιδιότητας,
- συμμετέχει και προωθεί επαγγελματικές δραστηριότητες που αποβλέπουν στην αναβάθμιση της παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ΑμεΑ και των οικογενειών τους
- επιδεικνύει ευαισθησία για το θρήσκευμα, τον πολιτισμό, τη γλώσσα,, το φύλο, την αναπηρία, την κοινωνικοοικονομική θέση των ΑμεΑ και έχει την ευθύνη για τη διασφάλιση του απορρήτου των προσωπικών δεδομένων,
- συνεργεί με το προσωπικό των σχολείων γενικής εκπαίδευσης, με τα θεσμικά όργανα και τα μέλη της κοινότητας στην προώθηση της σχολικής, κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης των ΑμεΑ,
- δύναται να συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα.
- Καθήκοντα και αρμοδιότητες εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε ΣΜΕΑΕ/Τ.Ε.
- Καθήκοντα και αρμοδιότητες εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης
- Καθήκοντα και αρμοδιότητες εκπαιδευτικών σε πρόγραμμα κατ’ οίκον διδασκαλίας
- Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΕΒΠ
- Αρμοδιότητες ΣΔΕΥ / ΕΔΕΑΥ