Εγκύκλιος Παράλληλης στήριξης – ΨΒΣΕ46ΝΚΠΔ-1ΦΤ
ΠΙΝΑΚΕΣ-ΕΝΤΥΠΑ
1.Παράλληλη στήριξη
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4_ΔΒ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΣ ΔΝΣΗ
2.Στήριξη από ΕΒΠ
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4_ΔΒ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΣ ΔΝΣΗ
3.Στήριξη από Σχολικό Νοσηλευτή
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4_ΔΒ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΣ ΔΝΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
Εγκύκλιος Παράλληλης στήριξης – ΨΒΣΕ46ΝΚΠΔ-1ΦΤ
ΠΙΝΑΚΕΣ-ΕΝΤΥΠΑ
1.Παράλληλη στήριξη
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4_ΔΒ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΣ ΔΝΣΗ
2.Στήριξη από ΕΒΠ
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4_ΔΒ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΣ ΔΝΣΗ
3.Στήριξη από Σχολικό Νοσηλευτή
ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 4_ΔΒ ΠΙΝΑΚΑ ΠΡΟΣ ΔΝΣΗ
Σε έναν κόσμο που η συνεχής αλλαγή τείνει πλέον να αποτελεί επικρατούσα σταθερά και η αβεβαιότητα διαρκή συνθήκη, η εκπαιδευτική διαδικασία περικλείει όλο εκείνο το σύστημα αξιών προκειμένου γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες να αποτελέσουν εφόδια για τους μελλοντικούς πολίτες με απώτερο σκοπό την ενδυνάμωσή τους και τη συνακόλουθη επίτευξη της προόδου και της κοινωνικής συνοχής σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό, η άσκηση της διοίκησης της εκπαίδευσης επικεντρώνεται και στην εξασφάλιση των συνθηκών εκείνων προκειμένου οι άμεσα εμπλεκόμενοι στην εκπαιδευτική διαδικασία (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) να γίνονται, στον καλύτερο δυνατό βαθμό, αποδέκτες των όσων σχεδιάζονται σε επίπεδο εκπαιδευτικής πολιτικής και καλούνται να υλοποιηθούν στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πράξης. Παρόλο που η σύζευξη θεωρίας και πράξης, σχεδιασμού και υλοποίησης, αποτελούν διαχρονικά «σημείο τριβής» και προβληματισμού τόσο των θεωρητικών της εκπαίδευσης όσο και των εκπαιδευτικών της πράξης, η άσκηση του διοικητικού έργου στο χώρο της εκπαίδευσης, σε κάθε περίπτωση, οφείλει να διακρίνεται και από την αίσθηση της αποστολής που συνεπάγεται η ανάληψη αντίστοιχων καθηκόντων. Καθήκοντα τα οποία είχα τη χαρά και την τιμή να αναλάβω ως Διευθυντής της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας από τις 20/07/2022 συναισθανόμενος το εύρος και τις απαιτήσεις που απορρέουν από την άσκηση των καθηκόντων αυτών σε μια περιοχή που η γεωγραφική της θέση αποτελεί πρόκληση για την εξασφάλιση ίσων ευκαιριών πρόσβασης στην εκπαίδευση για το σύνολο των μαθητών/τριών. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν, η συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία και με οποιαδήποτε ιδιότητα (εκπαιδευτική κοινότητα, υπηρεσιακοί παράγοντες, εκπρόσωποι θεσμών και φορέων) θεωρείται παραπάνω από δεδομένη προκειμένου οι μαθητές και οι μαθήτριες που φοιτούν στα Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία της Ευρυτανίας να λαμβάνουν την εκπαίδευση που θα εξασφαλίζει τα απαραίτητα εφόδια για την πορεία τους στην εκπαίδευση αλλά και μελλοντικά, ως ενεργοί πολίτες.
Στο πλαίσιο της κοινής αυτής προσπάθειας, τόσο τα έμπειρα στελέχη της Διεύθυνσης Α/θμιας Ευρυτανίας όσο και ο ίδιος προσωπικά, είμαστε στη διάθεσή σας με γνώμονα τη βελτίωση και την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Με εκτίμηση.,
Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας
Σταυρόπουλος Βασίλειος
2o Δημοτικό Σχολείο Καρπενησίου
http://2dim-karpen.eyr.sch.gr/autosch/joomla15/index.php/ergastiria-deksiotit
To Δ1 τμήμα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου με την εκπαιδευτικό Τεφτίκη Κλεοπάτρα συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Διαγωνισμό BRAVO SCHOOLS 2023 και διακρίθηκαν ως η καλύτερη εκπαιδευτική προσέγγιση στον στόχο 1 «Μηδενική φτώχεια».
ΤΟ Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α. του Πανεπιστημίου Κρήτης δημιούργησε ένα βίντεο με θέμα:“Οδηγίες για την παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι” με βάση το πλαίσιο του Εθνικού Οργανισμού Υγείας”
Το παρελθόν έχει μέλλον;
Ελένη Γλύκατζη – Αρβελέρ
3η Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Μουσική-στίχοι: Μουσικό συγκρότημα ΑμΕΑ Αερικά, Αλκίνοος Ιωαννίδης, Βασίλης Λέκκας
2ο Δημ. σχολ. Καρπενησίου – Τμ. Γ2
Τίτλος Προγράμματος: “Σταματώ τις διακρίσεις – αποδέχομαι τον άλλο”
https://twinspace.etwinning.net/207570
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Κλεοπάτρα Τεφτίκη